מצלמה טרמית לאיתור נזילה במקלחת

Wiki Article

ברוב רובם של המקרים, נזילות מים נוצרות כתוצאה מבעיות איטום או מבעיות אינסטלציה. כאשר החורף מגיע, צצות להן כל הבעיות מצלמה טרמית , אז נראה כי מערכת האיטום, המרזבים והמרפסות לא נבנו או לא תוכננו כמו שצריך.

מערכת המים הביתית נחשבת לאחת המערכות הכי חשובות ויחד עם זאת גם הכי מורכבות. יש המון סוגים של נזילות ובעיות אשר נגרמות כתוצאה מכשלים וליקויים במערכת הצינורות.

לא רק שהם יכולים להוביל לעובש ולבעיות בריאותיות אחרות, אלא שהם גם יוצרים את

בכדי לטפל בנזילה בתוך דירה, בית פרטי, מבנה ציבורי או מסחרי, כדאי להזמין רק אנשי מקצוע מנוסים בתחום בכדי לשמור על המבנה שלכם ללא פגיעה בקירות או במרצפות שלא לצורך.

כמובן, שבמקרה של נזילה הנמשכת, מומלץ לקרוא למומחה צילום תרמי לאיתור נזילות

המצלמה תתריע בפני בעל המקצוע באמצעות צבעים על כל שינויי טמפרטורה, בעוד שהיכן שמתחילה הנזילה יתחלפו הצבעים לצבעים קרים והיכן שאין מים, המצלמה תציג על המסך צבעים חמים.

בנוסף לטכנולוגיה המתקדמת של איתור נזילות באמצעות מצלמה שמאפשרות צילום אינפרא שחודר אל מערכות המים רק על ידי צילום וללא חציבה או נזק למבנה, ישנן שלל טכנולוגיות נוספות אשר באמצעותן מאתרים אנשי המקצוע את מקור המים, כמו שימוש בסטטוסקופ איתור נזילות במצלמה טרמית אשר באמצעות שמע מאפשר איתור ממוקד של מקורות המים במבנה, כמו גם איתור באמצעות גז, כאשר באמצעות פיזור גז בעל צבעים שונים שאינו רעיל, ניתן לבצע איתור ממוקד של נזילות וזאת משום שגז עולה במקומות קרים ולחים איתור נזילות מים.

כאשר מתרחקים במקרה זה ממקור הנזילה משתנה הטמפרטורה. במכשיר עצמו בא הדבר לידי ביטוי באמצעות צבעים שונים המאפשרים איתור נזילות מים בצפון או בדרום הארץ היינו הך.

הראשון, מצינורות המספקים מים נקיים . השני, מצינורות המעבירים מי דלוחים וביוב, או לחילופין מצינורות של מערכות הסקה ומיזוג.

במילים אחרות – אם מישהו גרם לכם נזק, יהיה לכם קל אלפי מונים יותר להוכיח זאת באמצעות דוח של חברה מקצועית, מאשר בשיטות של פעם.

בעיית נזילות היא הבעיה הנפוצה ביותר וגם המטרידה ביותר במקום בו היא מתרחשת. לעתים מדובר באיכות הבניה, התקנת

נעשתה בדיקת לחץ באמצעות מנומטר קו מים קרים + חמים. נמצא נפילת לחץ  בשני הקווים.

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית נועד על מנת לאתר נזילה הנובעת משלל אלמנטים כמו מערכות האיטום, הקירות האינסטלציה והמים, כמו גם ממרזבים ומערכות אינסטלציה ודוודים.

מרזבים לא עובדים – מרזבים תפקידם להעביר את המים שהצטברו על גג המבנה הלאה אל מקומות ייעודיים וזאת כדי שניתן יהיה להוריד את המים בצורה מכנית מהגגות ובכך למנוע היווצרות מים על גג המבנה – מה שעלול לגרום לנזילות והצטברות מים מסוכנת.

Report this wiki page